måndag 29 oktober 2012

Intet nytt...

Just nu är det verkligen stiljtje här på bloggen, mycket och inget har hänt och just nu har jag lite svårt att sortera i huvudet :) Så jag skriver lite när andan faller på!
Förra veckan kom första snön här hos oss och jag var som ett barn på julafton då jag tvingade ut hundarna i snöstormen :) Tyvärr försvann ju snön ganska fort, men jag och hundarna hann mysa lite i alla fall :) Konstigt nog så älskar öven Truls att vara ute i snön, trots att han fryser när han blir blöt. Jag tror han förtränger det när det är kul, men när vi är på väg in så kommer han på det och börjar skaka lite.

Har kommit igång med lite kb-träning igen och det kändes verkligen i kroppen efter första passet :) Dagen efter det passet var jag på kurs hela dagen och rörde mig inte nämnvärt så när jag vaknade nästkommande morgon kändes det REJÄLT! Som tur är repar ju kroppen sig fort och ett pass easyline på kvällen körde igenom kroppen och träningsvärken försvann :)
Ska ta tag i dagen lite nu :)

Önskar er en skön start på veckan!
Kram/Mia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar