onsdag 17 oktober 2012

Igår var det ju då vår bröllopsdag. Jag inledde den med att bli sjuk :( Så dagen blev mest lugn och ligga i soffan. På kvällen blev det lite gott att äta, tända ljus och bara ta det lugnt. Förra året blev det inte så jättemycket firande av någon anledning, så i år hade vi lite planerat iallafall :) Daniel fick biljetter till Galenskaparnas 30-års jubileum av mig och jag har fått en hemlig present. Det gör mig helt tokig att inte veta vad det är. Tydligen ska det beställas och han vet inte hur lång tid innan det kommer. Jag har fått en ledtråd: nallebjörn! Säger mig inget! Så jag får träna mitt tålamod och vänta! Om ni har nån ide på vad han menar så kom gärna med förslag :)
Idag fortsätter jag med att ta det lugnt och kanske myser med nån film i soffan. Truls klagar i alla fall inte på att jag är sjuk. Han kryper upp intill mig så nära det går och bara päser.
Hoppas ni har en bättre dag än jag!
Kram/Mia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar