onsdag 10 oktober 2012

Inte såå långt bort :)

Har idag varit på årets första julmarknad! Jag hade varit hos min gammdlmorbror och hälsat på när jag på hemvägen kom på att Falbygdens ost öppnar sin marknad idag. Och som det jul freak jag är så var jag ju tvungen att svänga in där för en titt :) Det fanns en massa tomtar och änglar och annat smått och gott. Jag hade lovat mig själv stg jag inte skulle köpa nån tomte och jag lyckades! Lite annat pynt fick ju följa med hem (och en liten tomte som man fick gratis i kassan :) har ju inte köpt den ) bland annat istappar i glas som bildar så fina solkatter när solen skiner på dom :) Det är ju faktiskt inte sååä herrans långt kvar tills det är dags att plocka fram adventspyntet och jag lääängtar :)

Om en stund bär det av mot gymmet för tre pass, ska bli kul! Jag hoppas också på att mota bort den förkylning som verkar vara på väg :)
Önskar er en skön "lillelördag"!
Kram/Mia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar