torsdag 9 augusti 2012

Vilodag

Med vilodag menar jag vila från träning. Igår hade jag en sådan dag, då hade jag tränat tre dagar på raken och kände för en slapparkväll. Vi, min man och jag, har bestämt att vi ska prioritera oss själva i höst. Vi SKA träna även om det ibland blir svårt med allt man vill få tid till, det är där prioriteringen kommer in :) Visst kan det bli så att maten äts lite senare på kvällen vissa dagar, men då får det väl bli så då!
Så ikväll är det då dags för träning igen, vet inte exakt vad det blir då jag ska träna hos Jonas och hans kettlebells :) Det är olika varje gång så där vet man inte vad man har att vänta, men det är sååå KUL!
I övrigt har jag haft två dagar då jag varit på jobbet och städat och ställt i ordning efter omtapetsering som gjorts där i sommar. På ett sätt är det skönt att komma in i rutiner igen, samtidigt som det var skönt att bara börja med två dagar :) Så nästa vecka har vi också två dagar innan det drar igång på allvar veckan efter det :)

Nu ska jag ta en tur med dogsen!

Önskar er en skön torsdagskväll!
Kram/Mia




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar