söndag 5 augusti 2012

På tal om...

När jag ändå är inne i ämnet växter kan jag också berätta att mina luktärter blommar! Det har tagit rejält med tid, de har vuxit som ogräs på höjden, men det har inte kommit knoppar förrän förra veckan. Och nu slår de ut i alla möjliga färger och de doftar så underbart gott! Jag satte dem i en "kruka" som maken snickrat ihop och däri sattes en klängare i pil som min mor bundit. De står så fint på uppfarten och jag går förbi och luktar på dem både när jag kommer hem eller åker bort :)



Visst är dom fina!?!!



För maken min är nu semestern slut och jag har en dryg vecka kvar innan jag börjar. Ska försöka hinna med lite måleri inomhus eftersom vädret inte riktigt går att lita på för att måla ute. Ska också försöka bara njuta av det allra sista av min ledighet :)

Tänkte leta upp en bra bok och päsa i sängen medan jag läser :)

Önskar er en skön söndag!
Kram/Mia



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar