söndag 19 augusti 2012

Har spenderat två dagar i Krokek hos min ena lillebror med familj. Vår andre bror kom också dit så jag har fått umgås med dem båda två :) Måste säga att jag verkligen älskar mina bröder! Vem hade trott att jag skulle säga det när vi bråkade som värst när vi var små :) Det är skönt att ha dom för jag vet att skulle det vara något så finns dom där med en gång :) Vi har väldigt kul när vi träffas och så även denna gång, vid ett tillfälle kunde jag inte sluta skratta och tårarna dom bara spruta :)
Nu ska vi inte glömma brorsans sambo Lotta som är en riktigt härlig tjej, hon passar så bra in i vår familj och hon är som den där systern jag ville ha när jag var liten, men bara fick bröder hihi! Även hon finns där när man behöver prata eller bara vara. Så härligt att ha en sådan familj! Älskar er allihop!!
Jag passade naturligtvis på att mysa ordentligt med mina två favvobrorsbarn ( bara en av dem har barn så då kan jag skriva så)! Ivar fyller fyra år i dag så STORT grattis till dig min älskade brorson!!! Maja hon har blivit en sån skön personlighet att jag bara väntar på att hon ska växa och börja prata så jag får lära känna henne ännu mer :)














Såå härliga ungar och faster älskar er såååå mycket!!

Nu ska jag ta och äta lite innan jag lägger mig tidigt, det är ju dags för våra elever att komma i morgon. Då vill jag vara pigg :)

Önskar er en skön kväll!
Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar