tisdag 14 augusti 2012

Denna bild tog jag på eftermiddagens promenad. Jag har varit lite dålig ett par dagar och har inte orkat göra så mycket mer än att ta ut hundarna. Fast det är ju det som är så bra med att ha just hund, du måste ut oavsett hur du mår. Så med lite ny luft i lungorna blir man betydligt piggare och orkar lite mer än man skulle gjort annars.
Det här med förkylningen har ju då också stoppat mig från träning några dagar och det är riktigt surt när jag kommit igång riktigt bra! Förra veckan blev det totalt fem pass och det kändes i benen kan jag säga :) Just nu ligger jag dock i sängen och kollar "De två tornen", lika bra varje gång!
I morgon drar allvaret i gång igen och det tidigt, är ju inte direkt van att gå upp kl. 6.00 längre :) men det är bara två dagar denna veckan. Våra elever kommer först nästa vecka och jag ser verkligen fram emot att få rutiner igen :)


Tror jag ska ta och sluta ögonlocken för ikväll.
Önskar er en fortsatt skön kväll!

Kram/Mia


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar