torsdag 2 augusti 2012

Hemma

Nu är vi hemma i vardagen igen. Det ska tvättas, hängas ut, fixa husvagnen som ska in på service i morgon och ja, ni vet hur det är. När man är hemma är det svårt att bara sitta och ta det lugnt :)  Tog lite foton med vanlig kamera också på resan, men har inte haft datorn med mig så jag har inte kunnat visa dom. Så här kommer nu en salig blandning

Truls var som vanlig vääldigt nyfiken och svår att få en bra bild på ;)

Jag lyckades ganska bra efter ett antal försök!
 Vi var i Torekov och gick längs stranden och hamnen
 Det var vackert!


Vi var ju också i Varberg e sväng och här är en bild på fästningen tagen från Getterön
 Hade gärna haft en liten båt och åkt över till denna ö för att slippa alla andra turister som var i staden denna dag.


Det var så vackert i går, när det var näästan klar himmel och månen som nästan var full, så jag var tvungen att ta några foton på månen.


När man som jag inte är riktigt stadig på hand kan det ibland bli riktigt bra ändå :) Här blir månen nästan ett hjärta!


Nu ska jag krypa ner i min egen säng och titta på OS-handbollen så jag önskar er en skön kväll!

Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar