lördag 3 september 2011

Nöjd ;)

Här sitter en väldigt nöjd Truls som har fått slicka ur det sista av mattes yoghurt. Meningen var att jag skulle ta kort på all yoghurt som var kvar i ansiktet, men Truls ville annorlunda och fotot blev bättre än jag tänkt ;)
För övrigt har jag inte varit så jätteaktiv idag, varit en sväng i storstaden Skövde och fixat ny cykelsadel bland annat. Den jag har nu har spruckit och eftersom det regnar in i den och den aldrig torkar fick jag nu tummen ur och fixade en ny, det är ju inte så kul att alltid bli blöt i baken när man cyklar till jobbet ;)
Nu ikväll ska vi till mina föräldrar och träffa dom lite. Min yngsta bror är också hemma och det ska bli såå kul att träffa honom, saknar mina bröder väldigt mycket när dom inte är här. Dags att sätta fart på resten av familjen, annars åker jag väl själv hihi.
Önskar er en skön lördagkväll!
Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar