tisdag 27 september 2011

Broderi

Det här broderiet köpte jag för flera år sedan. Tyvärr har jag inte prioriterat att brodera de senaste åren, det har varit så mycket annat som hänt. Fast i söndags fick jag ett rejält ryck och VERKLIGEN kände för att sy. Har en korg med flera broderier jag börjat på så jag tänkte att jag kan fortsätta på denna ;) hoppas bara på att jag kan och orkar prioritera detta nu så den blir klar innan första december ;) fotot är inte särskilt bra då jag bara har fotat av bilden från mönstret, men motivet syns ju hyfsat i alla fall. Jag är ju som sagt en riktig julmänniska så valet av motiv kanske inte är så chockerande ;)
Nu hade jag tänkt krypa ner i sängen och sova. Sov ganska ryckigt natten till idag så jag är rätt trött. Det är intressant hur ens drömmar går ihop. Det är tur att de inte stämmer med verkligheten kan jag säga ;) Då hade jag inte haft en näsa idag, hihi. Plus att när jag drömmer sover jag stenhårt och spänner käken så när jag vaknar är jag helt slut av spänningen :( Så som sagt, dags att sussa lite.
God natt på er vänner!
Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar