onsdag 28 september 2011

Med risk för en rejäl chock ;)

Visar idag en (dåligt tagen) bild på mig. Jag tycker dessa kläder är skitsnygga! Det jag inte vet är hur det är med skorna?! Jag köpte dem för fyra, fem år sedan till ett dop och har sen inte använt dem jättemycket tyvärr. Nu tänkte jag ju då att jag skulle känna mig riktigt snygg utan att det blir för mycket. Det jag tycker är jobbigt med dessa är att det LÅTER när jag går, vet inte om andra tänker på det eller om det bara är jag som inte är van ;) jag tänker ju inte på andra som har klackar som låter. Hur är det för er, tänker ni på sådant eller är det bara jag som är för självmedveten?
En annan rolig detalj är att efter jag har gått ner i vikt har storleken på skorna blivit lite för stor. Så det kan ju hända att jag får investera i ett par nya ;) vi får se.
Strax är det dags för jobb innan jag har en ledig dag i morgon.
Önskar er en fortsatt skön lillelördag!
Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar