måndag 31 maj 2010

Ligger i soffan och försöker bli av med smärta i höger njure. Det är fan inte sant att nu när det i stort sett släppt på vänster så börjar det på andra sidan. Det börja redan i går kväll då Daniel o jag var i Alingsås och hade en toppenkväll med dans till Scotts. Smolket i bägaren var ju då att det börja göra ont i ryggen, men jag tänkte att det släpper snart, men nej nej värre blev det och jag har inte sovit så bra i natt. Åkte till jobbet i morse men fick ge upp då värken gör mig okoncentrerad och trött. Har starka smärtstillande, men de hjälper bara om jag tar två och då blir jag rejält lullig :) så det var bara att åka hem. Här har jag legat sen dess med undantag för en tur till köket för lite mat. Hatar det här, vill träna , jobba och må bra så nu är jag sur och trött på det här.
Nu har jag fått ur mig lite skit i alla fall så kanske humöret blir bättre och smärtan lossnar. Hoppas ni andra har det bra och att ni njuter av det härliga vädret.
Kramar i mängder!

1 kommentar: