lördag 29 maj 2010

Familjen

Idag har jag spenderat en hel del tid med min familj. På förmiddan var jag och Daniel och åt frukost på Caseys med Christian, Lotta o Ivar, hur mysigt o kul som helst. Alltid roligt att träffas och bara prata av sig om saker som har hänt eller ska hända :) Sen hade jag o Daniel hand om Ivar en stund medan hans goa föräldrar shoppade lite grann. Vi tog med honom till leksaksaffären och det var nog som himmelriket:) Han gick o plocka och kolla vad som fanns men fastna för en sköldpadda som kunde simma om man drog upp den, en perfekt födelsedagspresent lite senare i sommar insåg jag. När vi stod därinne kände vi en lukt som spred sig fån Ivars byxor och insåg att det var ganska skönt att lämna tillbaka honom till brorsan o Lotta (hur mycket vi än älskar honom) så de fick byta blöja på honom.
Nu i kväll har vi allihop varit hos mor och far och käkat lite mat, som alltid var det väldans gott. För ovanlighetens skull var vi alla tre syskon där och det tycker jag är väldigt mysigt, saknar mina bröder när de inte är här. Konstigt hur man kan vara som hund o katt när man är yngre men älskar dom så oerhört när man är vuxen :) Vi har pratat kärlek och hur vi alla träffade våra respektive i dag och det var väldigt kul och lite sentimentalt. Även historien om hur våra föräldrar träffades stöttes och blöttes en stund, kul att få veta det tycker jag.
Nu är jag hemma efter en go kväll och ser fram emot sängen och att få sova!
Vill bara säga till hela min familj att JAG ÄLSKAR ER!!!!!!!
Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar