onsdag 26 maj 2010

K-dag o zone walking

Ja idag har jag vaknat och ställt om klockan för att sova en stund till, det händer inte ofta, men jag orka helt enkelt inte gå upp när klockan ringde :) Nu sitter jag här med frukost och fyra ögon koncentrerade rakt på mig om utifall att jag skulle tappa nåt! Vill bara göra reklam för något jag prova igår zone walking. Det är stavgång med pulsträning, helt annat än den stavgång jag lärt mig förut och betydligt jobbigare :) Helt klart något jag ska fortsätta med.
Dagen idag bjuder på K-dag vilket innebär att fritids är stängt och vi ska arbeta med kvalitétsarbete hela dagen, jag och mion jobbarkompis ska bjuda på tårta också och den är antingen för att en person stannar kvar och jobbar hos oss eller att vi får tröstäta för att hon inte gör det:( Tårta blir det vilket fall som helst!
Dags att dra hoppas ni får en riktigt bra dag!
Kramar

1 kommentar: