söndag 16 maj 2010

IKEA

Idag tog jag en tur till Jönköping och IKEA. Med på färden var min mor och min svärmor som ville lämna sin lägenhet som just nu är ett renoveringsobjekt och vi hade en jättetrevlig dag. Min svärmor följde med för att kolla skåp o garderober, men det enda hon fick med sig hem var papper med olika förslag och sorter :) Jag fick lite shoppat, ett duschdraperi bl.a. Det som slår mig är att jag skulle kunna köpa hur mycket som helst där inne, men om jag tänker efter en stund så vill jag ju helst ha äldre saker med historia och patina så det är ju bra att jag inte är där så ofta :)
Ikväll har jag och sambon tagit hundarna på promenad och nu väntar vi på mat som äldste sonen lagar: våfflor! Var inte igår som jag åt det och det doftar väldans gott i huset och magen börjar kurra högt och ljudligt :) Hoppas er helg har varit lika bra som min!
Kramar i massor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar