onsdag 17 december 2014

Julhunden, krans och julgran

Idag letade jag efter Snoddas och hittade honom sittande under granen :) Han gjorde inte ljud ifrån sig när jag ropade på honom, men jag fick vara snabb med kameran för att fånga honom på bild :) därav är den lite suddig. Han är svår att få med på kort då han nästan alltid är så nyfiken och måste kolla vad man gör och då blir bilderna jättesuddiga och man ser inte ens att det föreställer en hund :)
Så årets julgran har kommit upp och blivit pyntad, den är tät och fin och vi är väldigt nöjda med den i år. Jag har julkulor som jag lyckats hålla hela sen innan jag flyttade hemifrån och det är kul att ta fram dom varje år. Har fyllt på lagret med kulor vi köpt i London också och det är roligt att ha som minnen :)
Årets julkrans har varit uppe ett tag på ytterdörren, men jag har glömt fota den när det är ljust, men idag gick jag tummen ur :) Brukar fota mitt pynt varje år så vet jag hur jag haft det och om jag är väldigt nöjd med något kan jag göra det igen när jag har bilder :)

I övrigt har dagen bjudit på kolakokning, omplantering av hyacinter, kort besök av go kollega och att ta det lugnt (har sammandragningar som gör mig tokig snart, även om de är ofarliga)
Nu tänkte jag kolla om kolan stelnat så jag kan dela den i bitar :)

Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar