torsdag 25 december 2014

Julafton

Vaknar upp till en kall och lite snöig juldag och morgonens promenad frostade håret bra :) Igår hade vi en lugn julafton hos min morbror med familj och vi njöt av god mat, Kalle och lite klappar också. I år hade vi inga små barn med så brorsan och morbror delade ut julklapparna. Fast brorsan behöver ju inte låna skägg då han ju har eget helskägg :)
Största överraskningen stod morbror Bengt och han numera fru Annbritt för. De hade GIFT SIG! Vi trodde aldrig det skulle bli av, men nu hade de gjort det och berättade det genom att ge mina föräldrar ett bröllopsfoto i julklapp :) De chockade oss allihop, men när det lagt sig så gladdes vi jättemycket!

Kvällen avslutades hemma med lite mys framför tv:n och för undertecknad blev det tidig kväll då tröttheten tog överhanden :) Tror jag somnade så fort jag lagt mig till rätta, sen vaknar jag ju på natten och är då vaken en stund så jag lär somna tidigt även ikväll :)

Idag tar vi lugn dag, jag fick ett fint doftljus av maken i födelsedagspresent, bild på det kommer när det är tänt :) Kan kanske tända det ute till kvällsbadet när det är mörkt :)

Önskar er en god fortsättning på julhelgen!

Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar