tisdag 16 december 2014

En gång till :) och akuten :(

Ja, idag visar jag en bild på magen igen, jag som skrev att jag bara skulle göra det en gång :) Det är bara det att jag idag gick på julledigt och här hemma har vi ingen bra spegel och då passade jag på att ta ett foto till på lilla maggen innan jag gick hem :) Efter jul vet jag inte hur mycket och hur länge jag jobbar utan det får visa sig beroende på hur jag mår :)
Men nu ska jag vila så mycket som möjligt och bara njuta av ledigheten,har en hel del sömn att ta igen sen gårdagens natt som tillbringades på akuten :( Maken fick njurstensanfall, första gången någonsin, och vi fick åka ambulans mitt i natten och kom väl hem framåt åtta på morgonen så det blev inte många timmars sömn på natten. Försökte sova ikapp på dagen, men det blev bara knappt tre timmar totalt :( Nu mår maken bättre och är på jobbet igen, men jag var VÄLDIGT orolig ska ni veta, jag kan ju liksom inget göra för att hjälpa till att få bort smärtan :( Nu hoppas jag bara att röntgen hittar stenen så de kan spränga den och att han slipper detta igen. Jag har själv haft det och det är VERKLIGEN ingen hit!

Nu ska jag krypa upp i soffan med hundarna och mysa lite framför sista Harry Potter filmen innan vi möter upp min mor för promenad lite senare :)

Önskar er en skön dag!
Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar