söndag 22 juni 2014

Nu är dom här :)

Nu är dom då här igen, mina härliga brorsbarn och det är så mysigt att ha dom här :) Idag har vi hunnit med två promenader med hundarna och badat ute i poolen. Numera är Maja inte rädd alls för att hoppa i plurret, så jag får verkligen vara med så hon inte hamnar med ansiktet i vattnet, det tycker hon INTE om, men plaska vatten i ansiktet på oss andra går bra :) Ivar är ju som en fisk i vattnet, så honom är jag inte lika orolig för, även om man har koll på honom också naturligtvis :)
På förmiddagens promenad gick vi förbi en lekplats och där hann vi med lite cykling också innan fick vända hemåt på grund av regnskur :)

Nu har vi tagit kväll och myser i soffan, barnen sover hos mina föräldrar, deras farmor och farfar, när dom är här, så det är bara jag och Daniel som däckat framför fotbollen. Fast ikväll bjuds det inte på så jätteintressanta matcher för min del så jag slötittar bara :)

Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar