lördag 14 juni 2014

Färgglatt....

Har planterat lite sommarblommor ute och i min zinkbalja har det tagit sig ordentligt och blivit riktigt färgglatt ��
Häromdagen köpte jag en bukett rosor när jag och mannen var och handla, de var vackra som knoppar, men ännu vackrare utslagna. Vet inte om han tog det som en hint, men några dagar efter jag hade köpt rosorna till mig själv så stod det ett jättefint blomsterarrangemang på bordet när jag kom hem från jobbet ☺

Fortsätter i blommornas värld och har spenderat eftermiddagen både i går och i dag med att sätta nya plantor/buskar och planterat om lite sticklingar. Det tar sin lilla tid det där, men blir nog bra bara det börjar växa ��

Nu väntar Snoddas och Truls på mig för promenad på berget, så jag får väl sätta fart!

Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar