tisdag 3 juni 2014

Fort fort.....

Åh, hjälp! Nu är vi inne i Juni redan! Det går så fort och jag vill liksom stanna tiden  och vara i nuet. Jag känner att jag jagar framåt hela tiden och egentligen vet jag inte vad det är jag jagar :) Det är nog en inre stress jag har som kryper fram nu, vi jobbar två veckor till och sen är jag ledig ett tag och det känns som om det är precis vad jag behöver nu :) Det kan vara så att jag alltid är så här innan längre ledighet när jag tänker efter :) Tror det är så att jag vill bli klar med "allt" innan jag går hem, även om det egentligen inte är så mycket :)
Jaja, jag ska försöka bättra mig på detta i alla fall! Ett sätt är att springa, det är mitt sätt att rensa hjärnan och jag mår så otroligt mycket bättre efteråt :) Så ikväll hoppas jag på lite regn, för jag känner verkligen för att springa i regnet :)

Bjuder ett självporträtt från igår då jag satt och lekte med  kameran :)

Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar