tisdag 22 april 2014

Sommar? blommor och träning

Det har nästan känts som sommar denna sköna påskhelg :) Daniel har gått runt i shorts och bar överkropp, medan jag som är mer frusen har nöjt mig med att dra upp byxorna till knäna :) Så har vi varit ute i stort sett hela dagarna, vi har klippt gräset, tvättat av altanen på baksidan, planterat lite vårblommor och luftat några av mina pelargoner :) Däremellan har vi sprungit på berget och varit på gymmet för lite styrketräning :) Kan säga att det var inte direkt smockat med folk där för att träna :) Men jag uppskattar det nästan mer, då behöver jag inte vänta på maskinerna eller "tjöta" med så mycket folk och träningen blir så mycket mer effektiv! Jag tycker om att träna med vänner också så missförstå mig inte, men jag känner mig själv ganska bra och vet att min träning blir betydligt "mer" om jag håller truten och koncentrerar mig :)
I sammanfattning har det varit en riktigt skön och bra helg och det har varit skönt att få vara lediga ihop. Det där med att ta dagen som den kommer är faktiskt lite underskattat :)
Tror jag ska unna mig en liten powernap innan jag drar till berget med hundarna :)

Önskar dig en skön dag!
Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar