söndag 20 april 2014

Så skönt

Vaknade nu! Strax innan tio på förmiddagen! Vet inte NÄR det hände sist :) Var i och för sig uppe halv sju och släppte ut hundarna, men jag brukar ju ALDRIG somna om efter det, inte Snoddas heller för den delen (hundarna var i och för sig ute hela dagen i går så de var trötta nu).
Jag sover så skönt i min/vår säng, min bror och hans fru hade en sån där special madrass som de inte kunde använda som vi fick! Jag brukar säga att det är det bästa de gjort förutom barnen :) Både jag och min man sover kungligt på den madrassen :) Sen har jag också hittat kanonbra påslakanset på HM Home, alltså dessa är så sköna att sova i så det är inte sant :) Klickade hem ett grått set för ett tag sen och vi blev båda så nöjda så vi klickade hem ett blått set också :) Så nu kan vi ta sovmorgnar lite oftare känns det som :)
Oj, nu kom mannen hem med hundarna så jag kommer bli överfallen av dom (hundarna alltså) , bäst att gå upp!

Önskar er en underbar påskdag!
Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar