lördag 25 maj 2013

Slappt

Idag har varit en riktig slappardag! Vi har knappt rört oss från poolen och när vi gjort det har vi suttit på vår balkong för lite skugga och mat :) Vi kände på morgonen att det var precis vad vi behövde i dag, lite motion blev det ändå då vi simmade, men kanske inte i träningssyfte. Gick också en tur till affären för att fixa grönsaker och annat gott till vår grekiska sallad som vi åt till kvällsmat. Allt smakar så mycket bättre här nere, tror att miljön spelar in också :)
Till frukost fick jag äntligen det jag längtat efter mest



Färska jordgubbar!! Sååå gott och jag åt sakta, sakta för att verkligen dra ut på ögonblicket :)



Dagens utsikt från solstolen :) Den är ju faktiskt inte fy skam!



Förra året köpte mamma denna strandtunika till mig och den har jag bott i nu ikväll. Perfekt att dra över bikinin när man ska till stranden eller vad man vill hitta på. Kan nog användas till sommarfester också om man har tights till. Tack kära mor!!






Ljuset blir så vackert här på kvällarna och jag tar mycket kort som egentligen aldrig kan ge det rättvisa



Kvällen avslutades med två partier tio-tusen. Resultatet kan vi vara tysta om :) Nu avrundas det med Champions League ( ursäkta stavning) med grekiska kommentatorer. Tur att det är bild så vi fattar vad som händer, för jag har INGEN aning om vad de säger ;)

Ha en skön fortsättning på helgen mina vänner!
Kram/Mia




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar