torsdag 16 maj 2013

Skön dag och I-lands problem

Det är fantastiskt ute nu! Solen skiner och det är varmt, jag som älskar att gå barfota i gräset njuter till fullo :) Att sen hänga ut tvätt som torkar på några timmar och som doftar underbart är ju inte heller helt fel ;) Kvällen bjuder på grill och jag längtar...



Har också hunnit plantera lite blommor så nu känns sommaren inte långt borta:)!



Så till dagens I-lands problem:
Har haft min telefon på lagning och kunde hämta ut den i dag, bara för att komma hem och inse att den är likadan som innan. Den låser sig och batteriet måste tas ur för att börja om :( Vet att det är ett fjuttigt problem, men jag använder telefonen när jag fotar och fotar gör jag MYCKET! Som tur är har jag en svägerska som precis har bytt upp sig på sina IPhone så jag har fått låna hennes gamla :) Så tack Lotta!

Nu verkar det bli mat här, äntligen!!!

Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar