måndag 27 maj 2013

Dagen

Idag har vi återigen haft en liten slappardag, tog en promenad på ca 40 minuter nu ikväll när det blev lite svalare. Annars njuter vi mest av lugn, sol och bad. Tog en del bilder på promenaden så håll till godo :)


Alla trädgårdar här har stora buskar med blommor och de har så vackra färger, mellan trädgårdarna är allt stendött så dom blir som små gröna oaser :)


Jag som älskar pelargoner måste ju ta lite foton på de olika sorter som finns här. Om jag har tur kan jag kanske även få med mig någon stickling hem :)





Så här har jag tillbringat det mesta av dagen, oftast med en bok i handen



Måste också visa mitt nya fina armband som en kollega gjort! Härlig sommarfärg! Passar mig perfekt :)



Hoppas starten på veckan varit skön även för er!
Kram/Mia



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar