tisdag 28 maj 2013

Nu har jag provat!

Förra året när vi var här på Kreta såg jag sån där fisk terapi. Där man sätter ner fötterna hos små fiskar som sedan äter på dom. Jag ångrade mig nåt otroligt att jag inte vågade göra det förra året så NU skulle det ske :)



Det kittlade lite grann, men jag som gillar det hade tio minuter av njutning och vilken skillnad det gjorde för mina fötter! Så mjuka och fina :)
Annars gick vi runt och kollade små butiker och restauranger. Det blev lite shoppat i alla fall, dels till barnen och våra respektive mödrar, men också lite till oss :) Jag hittade en jättefin klänning och en fotlänk



Fotot återger inte färgen riktigt, men den är jättevacker.



Små, små delfiner sitter runt om länken och jag älskar delfiner så för mig är det perfekt!

Vi hade en varm dag i Chania och såg fram emot ett svalkande dopp i poolen när vi kom tillbaka till hotellet, men vi hann knappt igenom dörren innan det började blåsa storm! När vi kom hit fläktade det inte det minsta och så på fem-tio minuter ändrade det sig! Så det blev vila på rummet och lite kortspel istället och rätt som det var så var stormen över! Lika fort som den kom :) Får se om jag hoppar i plurret ändå :)

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram/Mia

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar