måndag 26 november 2012

Pyntat, men inte klart...

Pyntandet fortsätter här hemma, nu har jag inte så mycket tid kvar denna veckan så det som är får vara tills efter helgen, sen så...
Har varit ledig idag och då har jag klätt min ljusstake med buxbom och ny ljusslinga, ute har jag fått upp lite fejkgranris med ljus i och adventsljusstaken står på bordet :)
För övrigt börjar jag få lite resfeber inför vår Londonresa :) Känns som om tiden går lite för fort just nu och jag har inte hunnit börja tänka på packning än! Jag jobbar kväll i morgon och natt på onsdag, dessutom har jag tagit en extra jobbtur på torsdag efter mitt nattpass. Visste inte när jag gjorde det att jag skulle på weekendresa :) Så nu får jag bita ihop!
Nu ska jag ta och mysa en stund med min älskade make innan han ska till Skövde och hämta yngsta sonen från träningen.
Önskar er en skön fortsatt vecka!
Kram/Mia

Ps. Ursäkta kvaliten på bilderna, men det blev för mörkt innan jag var klar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar