tisdag 20 november 2012

Det börjar nu....

Jag har spenderat nästan hela dagen med att adventstäda vår övervåning. Det innebär kök, hall, vardagsrum och tv-rum. Jag har dammat och dammsugit, har ej tvättat golvet än fast tänkte hinna med det i morgon :)
Jag har också börjat byta färger på ljusen här hemma. De har varit rosa och nu åker de röda och vita fram istället. Mycket värmeljus blir det också, har flera glas och värmeljusstakar samlade på ett ställe och det blir effektfullt :) I en av ljusstakarna har jag ett julljus från partylite som doftar kanel och lagerbär. Drt doftar såå juligt så det är lätt att få upp stämningen :)
Ikväll har jag lagat mat som snart ska ätas och jag tror vi intar maten framför "Så mycket bättre". Vi har fortfarande inte hunnit se det så jag hoppas på det idag :)
Oups! Nu har riset kokat klart så jag får ta hand om det!
Önskar er en skön kväll!
Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar