tisdag 13 november 2012

Inser...

Jag inser att dagarna rusar förbi. Det är en vecka sen jag skrev sist och jag har jobbat hela veckan i stort sett. Helgen rusade förbi i förkylningstider och jag var helt genomtrött. Jag följde med Daniel till Skövde för lite shopping i lördags, vi letade lite utomhusbelysning och hittade även två jättefina lampor som ska sitta på vår VÄLDIGT mörka baksida. Som det är nu måste man ha pannlampa när man hämtar ved efter mörkrets inbrott :) Så vi har verkligen varit i behov av lite ljus där.
Det är tre veckor till advent och jag inser att jag måste börja förbereda inför första advent redan nästa vecka. Jag jobbar mycket adventsveckan och på helgen är vi bortresta, så det behöver görs lite innan. Brukar inte vara såå tidigt ute med ljusstakarna, utan tänder dom först på adventshelgen. Så det blir lite annorlunda i år :)
Idag på förmiddagen har vi varit hos veterinären med hundarna. Truls ska sövas och få tandsten borttagen bland annat och Ronja fick sprutor. Tycker det är jättejobbigt att lämna honon hos veterinären även om jag har fullt förtroende för vår veterinär. Truls är ju vår lille "bebis" :) Så drt blir jobbigt några timmar innan Daniel ringer och har hämtat honom.

Nu ska jag ta och äta lite innan det är dags för jobb igen.
Önskar er en skön dag!
Kram/Mia

Ps. Truls fick vara med på vår mysfrukost i helgen :) Ronja var också med, men hon är förstor för att vara med uppe vid bordet :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar