söndag 4 november 2012

I "Klokek"

Nu är jag hos min bror med familj i Krokek, eller Klokek som min brorson säger :)
Vi kom igår, lagom till lunch och hade en mysig dag med hela familjen. Jag tog mycket foton, men det verkar bara vara Maja som fastnat på dem :) Jag vet inte vart de andra tagit vägen, de finns bara inte... Lilla Maja är förkyld och hostar så hon kräks ibland och det gör ont i fasters hjärta när man inte kan hjälpa till. Fast för det mesta är hon lika glad som vanligt :)
Ivar, Pål och jag var ute i mörkret i går och lekte och skrämde varandra :) Det var ju så mörkt så det var tyvärr ingen ide att ta kort, men kul hade vi!
Kvällen spenderade vi sedan framför "Så mycket bättre" som resulterade i att jag nu ser både Olle Ljungström och Magnus Uggla med nya ögon :)
Nu verkar det som om det serveras frukost här så jag får nog ta och masa mig upp till de andra.
Önskar er en skön söndag!
Kram/Mia



1 kommentar:

  1. Det var härligt att ha er här! Hoppas att ni inte fick med er några baciller hem! Ser fram emot att träffa er snart igen! Ta hand om er!
    Kram Lotta

    SvaraRadera