lördag 21 juli 2012

Tillsammans

Vi har nu semester, TILLSAMMANS alltså! Såå skönt att inte ha klockor att ställa, ta dagen som den kommer och göra saker som faller oss in. Vi har inga stora planer för semestern mer än att fixa på baksidan och den är inte så jättelångt ifrån färdig :) Jag är lyckligt lottad som har en så händig man!
Idag har jag varit iväg i stort sett hela dagen och plockat hallon och krusbär. Hallonen har jag förberett för att göra sylt av i morgon bitti, men vet inte riktigt vad jag ska göra med krusbären, förslag någon?? Vi tog faktiskt undan några hallon innan vi förberedde dem så nu har vi avnjutit färska hallon med vaniljglass på vår altan, såå gott!



Utsikten från altanen är ju inte heller helt fel



Jo, det där jag sa om att inte behöva ställa klockan? Vi bestämde precis att ställa klockan i morgon bitti för att dra igång måleriarbete på vedskjul och garage. Såå skönt att inte ställa klockan nu när vi är lediga båda två! :)
Bäst att krypa ner och sova då så att jag åtminstone SER levande ut i morgon :)
Ha en fortsatt skön helg!
Kram/Mia

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar