söndag 1 juli 2012

Det märks

Att vi inte har små barn här hemma det märks. Särskilt att vi inte är vana vid att de sover här :) Ivar har ju sovit mellan oss inatt och hur mysigt jag/vi ändå tycker det är så har jag sovit extremt dåligt :) Han har sparkat på oss, flyttat sig så man har sovit längst ut på kanten på sängen och däremellan vaknar jag av mig själv bara för att kolla så han är okej! Det ÄR jättemysigt att han sover här så ta inte detta som gnäll, men vi ÄR ovana vid det :) Så nu har vi tagit en rejäl sovstund på eftermiddagen för att ta ikapp det vi missade i natt. Ivars föräldrar har nu kommit hit och de bor hos mina föräldrar några dagar så det ska bli jättekul att hinna umgås med dom också :)



Så här gott sov han även i natt (detta foto tog jag när han vilade lite häromdagen)



Och så här glad blev han när syrran kom hit idag <3

Önskar er en skön fortsättning på dagen!

Kram/Mia

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar