onsdag 4 juli 2012

Sitter och njuter av solen och vinden på vår altan. Vill inte sitta för länge, då stelnar jag till. Har två dagar i rad tränat med kettlebells. I måndags för att lära mig grunderna och i går ett riktigt pass. Så idag är jag stel på insida lår, eller har träningsvärk eller vad man nu vill kalla det :) Gött är det i alla fall!! Jag har velat prova denna träningsform er bra tag, men det har inte blivit av förrän nu då :) Det är tufft och man blir rejält trött, men Jonas, min instruktör, peppade rejält. Jag tror alltid mindre om mig själv, vet inte varför, men jag tror aldrig att jag ska klara av att lyfta den där tyngden eller som igår ett traktordäck på 230 kg. JAG KLARADE DET! Visst hade jag lite assistans, men jag gjorde grovjobbet! Helt otroligt skön känsla efteråt och jag mår bra av att ta ut mig max då och då. Jag ska absolut fortsätta denna träning för jag tror att jag kan ha stor nytta av den, inte bara fysiskt utan även psykiskt :) prova!
Nu måste jag åka och lämna in lottot åt maken som jag lovade förut :) Snart är det för sent att göra det!

Önskar er en skön lillelördag!
Kram/Mia


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar