måndag 4 juni 2012

Var ute i en gammal skog och gick i eftermiddags. Jag har förut varit i andra delar av denna skog, men det var första gången jag promenerat en längre bit. På vägen var det riktigt vackert






Den här var riktigt häftig! Undrar hur länge den stått där?

Denna vecka förbereder vi oss för studenten på fredag. Vår äldste son tar studenten! På måndag börjar han jobba. Jag är inte så himla gammal, men nu när han tar studenten så börjar jag faktiskt känna mig lite gammal :)
Jag är ledig i morgon och då ska jag börja förbereda med bakning. Har inte bestämt riktigt än vad jag ska baka, men har ju en kväll på mig att bestämma det:)
NU ska jag ut och hjälpa maken med veden!
Önskar er en riktigt skön junivecka!
Kram/Mia


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar