söndag 24 juni 2012

En dag med brorsonen

God söndag kväll mina vänner! Ja dagen har spenderats med Ivar. Vi har varit ute på två promenader med hundarna, kollat "Askungen" ätit glass och myst :)
Då och då har vi varit ut en sväng på altanen för att se hur det går för maken. Vi börjar få väggar nu och det ser riktigt fint ut, tyvärr kan jag inte ge er några bilder då vädret är sådär och det blir prickar på korten hela tiden :(
Nu ikväll lagar jag maten och sen blir det troligtvis att kolla på fotbollen, håller lite på England faktiskt, jag gillar deras förbundskapten :)
Förutom det blir det nog sömn ganska tidigt, jag ska hämta Ivar i morgon bitti och när vi varit ute med hundarna drar vi till gymmet där jag och mina föräldrar byts av som barnvakter. Jag ska ÄNTLIGEN ta tag i träningen!



Första promenaden för dagen. Ivar går med Truls och det är alldeles lagom för dem båda :)



Sen blev det mys i soffan framför filmen "Askungen"



Och på eftermiddagen gjorde vi oss redo för promenad nummer två.

Önskar er en skön och mysig kväll!
Kram/Mia


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar