tisdag 29 maj 2012

Då har vi varit hemma ett par dagar, vädret har varit vackert men nu kommer kyligare väder tyvärr. Vi har haft en underbar resa till Kreta med hela min familj och ibland känns det som om man vill stanna längre. Fast hemma är hemma och det är samtidigt riktigt skönt att vara här.
Fick feber som ett brev på posten natten till igår och orken försvann, jag tar en kortis med hundarna då och då så att både jag och dom får lite luft annars blir det lite läsning och tv tittande. Fick ett fint sms från min svägerska Lotta i går



Visst är hon fin, lilla Maja! Jag brukar inte vara med på kort eftersom det är jag som fotar för det mesta ( och jag brukar inte gilla att se mig själv på foton ). Fick även en bild på mig och min yngste bror med våra brorsbarn



Älskar dom så oerhört mycket och saknar dom nu när vi inte är på resan längre.
Sen vi kom hem har maken fortsatt med altanen och nu har vi ett golv :)



Det känns som om den är enormt stor, det är bara det att vi inte har gjort den större. Förut har vi haft taket en bit utanför själva altanen, nu har vi gjort golvet hela vägen ut vilket gör att golvytan blir större :) Så skönt att ha lite större utrymme inne på altanen och snyggt kommer det bli! Han är duktig han, min man :)
Nu ska jag ta och sova en liten stund till.
Önskar er en skön vecka!
Kram/Mia



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar