tisdag 26 juni 2012

Träning och allsång

NU är jag igång med träningen, igår körde jag ett pass easyline. Tänkte att det var bäst att börja lite lugnare, men har svårt för det och ger allt jag har ändå :) Det är nog tävlingsmänniskan i mig, ser jag personen bredvid mig klara nåt måste även jag klara det! Det har både för och nackdelar att vara sådan. Nackdelen är ju då man inte tränat på ett tag så kanske man ska börja lugnt och öka sen, men jag kör på! Fördelen är att jag kan peppa mig om det känns tungt på ett pass, då blir det mer att "kan hon så ska jag banne mig klara det med!"
Idag har jag tränat här hemma med 6•20 sekunder plankan medan jag bakat bröd. Bra tidsfördriv medan brödet var i ugnen :) Ikväll tog jag med maken till berget och tog en runda stavgång, det är också skön träning!
Har ju också varit på två promenader med hundarna och på förmiddagen fick vi sällskap av denna vackra filur



Ni får ursäkta kvalitén då jag bara hade telefonen med mig.
Kvällen i övrigt har bjudit på regn, god sallad och klassikern "Allsång på Skansen". Det är mysigt att titta på, även de gånger då jag tycker det är tråkiga artister. Fast idag var Laleh med och hon är grymt bra!
Nu blir det att kolla "Morden i Midsommer" och därefter sova gott (hoppas jag)!
Önskar er en skön kväll!
Kram/Mia

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar