fredag 10 februari 2012

Ville visa en fin ljusstake jag fick av min mamma och pappa i födelsedagspresent



Jag fick två stycken och den andra står nedanför denna på ett bord. De ser ut som näckrosor och är väldigt tunna och riktigt vackra. Just nu har jag inga ljus i dom, men dom är vackra precis som dom är.
Har blivit lite bättre sen igår och har faktiskt orkat dammsuga lite idag :) Kanske inte nån större merit, men jag vill ha ordning och reda omkring mig så att få bort hundhår som flyger omkring här hemma är såå skönt. Det syns ju så väl också när solen lyser in så fint. Det var ju ungefär vad jag orkade så nu har jag kollat lite skidskytte, går tyvärr i te så bra för Sverige, tror jag ska ta och vila en stund.
Ha en skön fredag!
Kram/Mia


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar