lördag 11 februari 2012

Lugnt och inspiration

Ligger och päser i soffan och kollar på Grand designs. Jag blir verkligen sugen på att bygga nytt hus när man ser en del av projekten i det programmet. Vi letar hus på landet, men har ännu inte hittat DET. Så när man (läs jag) ser ett sånt här program vill jag bara köpa en tomt, eller mark, på landet och starta ett bygge. Nu är det ju tyvärr inte så enkelt, man ska hitta den där platsen, det ska tas tag i en massa pappersarbete, det ska byggas och inredas. Ibland vill jag verkligen vinna på lotto så jag inte behöver tänka på kostnader, utan bara hitta min drömplats, köpa den och sätta igång :) Men drömma är ju gratis och jag lär få fortsätta göra det i några år till. Så länge får jag fixa med det hus vi har, även om det ligger i stan.
Jag är fortfarande inte pigg, så jag ligger som sagt i soffan och tar det lugnt. Orkar inte så mycket än, var ute med hundarna på morgonen, men sen fick jag ta det lugnt. Har också fattat det där de tjatar om på gymmet ni vet, andas in genom näsan och ut genom munnen så sänker ni pulsen! När man inte kan andas genom näsan så går pulsen UPP rejält och för att få den att gå ner får man helt enkelt stanna upp och inte göra nåt!
Nu ska jag fortsätta göra ingenting och önskar er en skön lördag!
Kram/Mia


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar