fredag 3 februari 2012

Kallt!

Sitter i soffan och kurar under filt med liten hund i knät och stor hund brevid :) Ute är det riktigt kallt, när jag gick promenaden i morse var det -14 grader! Bet riktigt skönt i kinderna :)
Jag har haft svårt att blogga denna veckan, bloggar från telefonen och systemet verkar inte vilja fungera. Har massa fina bilder på min brorsdotter som jag skulle vilja visa, men det vill sig inte :( hoppas bara detta kommer in!
Har en mysig helg framför mig också :) Jag och maken ska åka till vår vackra huvudstad i morgon för att gå på Robert Gustavssons show, hälsa på min lillebror, bo på hotel och traska runt i staden. Ska bli mysigt, läste på vädret att det kunde bli 20 grader kallt så vi får klä oss riktigt varmt!
Ha en riktigt skön helg!

Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar