lördag 18 februari 2012

Dagens tips och flashback!

Om ni är ute och åker på vägarna i Dalarna och antagligen även söderut, ta det lugnt! Det är riktigt halt och på vissa ställen vräker det ner snö. Så ta det lugnt och kom hem tryggt!
Vi är nu på hemväg från Idre som har varit underbart dessa dagar. Mycket skidåkning blev det och det känns mindre i benen än jag trodde det skulle göra :) I går var vi ute i nästan sex timmar och åkte i strålande solsken och det var så härligt så vi ville knappt gå in när det ändå var dags :)
När man sitter i bilen så här länge så blir det mycket radiolyssnande och jag fick precis flashback från när jag var yngre. Då började Kaj Kindvall sända sitt program och då mindes jag alla lördagar då jag satt och lyssna på hans "Trackslistan". Där spelades alla dom bra låtarna som kom och var hits. Det fanns ju inte så många kanaler då som nu. Kände att jag just lät väldigt gammal när jag skrev det :) kommer ni ihåg "Tracks" ?
Ska återgå till att vara lite social och prata med min man här i bilen och lyssna vidare på radion :)
Önskar er en skön lördagkväll!
Kram/Mia


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Vad härligt det låter!! Är lite avis-;) Japp nu blir det nya utmaningar!!

    Kraam Charlotte

    SvaraRadera