tisdag 21 februari 2012

Skallebank

Sitter i soffan med skallebank och tycker lite synd om mig själv. Tur man har lite sällskap



Han sitter helst mitt framför ansiktet och slickar mig i ansiktet medan han blir klappad. Jag tycker inte det är lika roligt så jag kör ner honom att sitta på filten brevid mig istället. Inte lika populärt men det funkar :)
Har haft ett par dagar nu som det gått i ett. Vi kom ju hem sent i lördags kväll/natt och jag började jobba på söndag eftermiddag och slutade på måndag kväll. Så idag är jag mör, riktigt mör. Har ändå hunnit med en tur till gammelmorbror i Falköping och pratat med honom några timmar. Nu har jag ju då fått huvudvärk och jag tror jag ska försöka vila en stund för om någon timma kommer en tjej hit från Securitas som ska prata brandlarm med oss. Det ska vara ett sånt som larmar direkt till brandkåren så det kan nog passa oss bra. Ska se vad dom har att komma med :)
Önskar er en skön kväll!
Kram/Mia



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar