måndag 23 januari 2012

Skit

Idag har jag haft en riktig skitdag! Började i går kväll med lite värk bakom höger öga, men jag trodde det var trötthetshuvudvärk efter dryga sex timmar i bilen. I morse när jag vaknade var värken kvar och under tidig förmiddag blev den värre = migrän :( Så jäkla tråkigt, bara att sjukskriva sig och gå och lägga mig. Så jag har helt enkelt spenderat i stort sett hela dagen sovandes. Då jag är allergiskt mot smärtstillande tabletter vågar jag oftast inte ta någon, men chansade i dag på att ta en Ipren, hjälpte gjorde den inte utan det var bara att sova och invänta kräkreflexerna. Tyvärr är det det enda som hjälper mot värken så det är som en befrielse när det väl händer.
En skitdag har det varit och jag är nu dödstrött, men värken har lättat en del, skönt. Ska se om jag kan ta och få i mig lite mat nu, har varit dåligt med det idag :)
Önskar er en skön kväll!
Kram/Mia


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar