söndag 15 januari 2012

På sparlåga

Sitter nu och kollar runt på lite bloggar för inspiration. Vill göra om lite, men har inte riktigt klart för mig själv vad jag vill göra :) Då är det bra att det finns så många bloggar med idéer som man kan ta efter och göra sitt eget utav.

Annars har jag tagit det lugnt idag då jag känner att kroppen är seg, vet inte vart det är på väg. Armarna känns som om dom väger hundra kilo styck och resten är bara seeeg. Tråkigt, nu när man börjat med träning igen. Fast morgonpromenaden kom jag inte undan, det räcker att jag vänder mig lite och bara blinkar en gång så hoppar hundarna på mig :) Försökte putta på maken, men fick bara ett grymtande till svar så det var bara att ge upp och gå ut. När man väl är ute så är det ju skönt, men när jag kom in hade jag kunnat lägga mig igen :) Så man kan säga att jag går på sparlåga just nu.

Har hunnit med ett besök hos min gammelmorbror och pratat en stund med honom, alltid kul. Han är som en skattkammare om man ser till vad han vet om släkten bakåt i tiden. Min mormor dog tidigt och han är den sista som är kvar i den generationen så jag tycker det är otroligt intressant att lyssna på vad han har att säga om släkten.
Nu ska jag börja fixa inför kvällsmaten, ha en skön kväll!
Kram/Mia


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Gamla har ofta en skattkista fylld med intressanta berättelser :)

    Hoppas att du snart piggnar till!

    Jag önskar dig en fin tisdag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera