fredag 6 januari 2012

Inte min verklighet

Min man dömer innebandycup i dagarna tre och för att fördriva min tid så har jag lånat boxen "Sex and the City" av en kompis. Jag har fastnat i serien som går på tv3, men den går så sent och jag spelar in den. Mitt I-landsproblem består då i att vår tv-box krånglat och jag har missat flera avsnitt, jag har heller inte sett den från allra första början så igår fick jag ett ryck och lånade boxen med alla avsnitt.

 Så här ligger jag nu med datorn i knät, min minsta fyrfota vän tryckt intill mig, den andra på golvet bredvid mig och Sex and the City på tvn.
Denna serie har jag då fastnat för flera år efter den gått på tv första gången och jag kan inte säga exakt vad jag fastnat för. Jag skrattar gott åt den, samtidigt är den så otroligt långt ifrån min verklighet. Troligen är det det som gör att jag gillar den :) Så nu kan jag titta när jag vill.
Dagen har varit en vacker vinterdag och jag har haft städdille på förmiddagen, huset fick sig en genomkörare och vissa områden lite mer. Min yngsta lillebror bjöd på lunch och sen har jag mest tagit det lugnt på eftermiddagen. Har hunnit med två sköna promenader i vintervädret varav en tillsammans med mina föräldrar. Så har jag nu landat i sköna sängen som sagt :) Ska fortsätta ägna mig åt den andra verkligheten en stund.
Önskar er en skön helg!
Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar