onsdag 11 januari 2012

Där fick jag...

För att jag är lat och inte orkat träna eller ta tag i det över hela lovet så kommer jag i morgon (efter två pass easyline) inte komma upp ur sängen :) Nog för att jag vill att det ska kännas när jag tränat, men när det är jobbigt att gå NER för trappan då har man legat i (kanske lite fööör mycket) Känner att jag skulle ha tagit det lite lugnare på detta andra pass, men, men så är det. Dagen har varit lugn i övrigt, tog ner julens gardiner och satte upp nya som jag var tvungen att sy upp först. Det blev riktigt bra, jag har använt symaskinen två gånger på två månader nu och det har inte hänt på flera år :) Det är ju ett under att den startar fortfarande, men på 70-talet ( då symaskinen gjordes) gjorde man grejer som håller länge. Snön som fanns igår är borta idag, men solen har skinit och jag och hundarna har tagit två sköna promenader. Det tråkiga är bara att dom drar in så mycket smuts när vädret är så här, men man får leva med det :) Nu ska här fixas lite mat, därefter blir det nog lite Biggest Loser och sen god natt. Ha en skön kväll! Kram/Mi - Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar