tisdag 20 december 2011

Slut

Ligger i soffan och är helt slut! Jobbade sista passet innan lovet i dag och när jag kom hem så var det som att trycka på en knapp. Då flög tröttheten över mig och jag landade i soffan :) Varför är det så? Att man kan vara hur pigg som helst, men när man sen får ledigt blir man supertrött och tror man kan sova i flera år :) ? Är ni fler som känner så?
Morgondagen ska jag ägna åt att hälsa på min gammelmorbror och hundarna får följa med dit. De tycker det är härligt att springa runt på hans gård, hoppas bara att det finns kvar lite snö i morgon, de blir inte så smutsiga då :) På kvällen ska jag nog börja förbereda lite för vårt kalas vi ska ha här på fredag. Vi har ju timat det så bra att yngste sonen fyller år på juldafton och jag på juldagen! Då firar vi det den tjugotredje så han får en egen dag.
Nu ropar maken från köket så jag får masa mig upp från soffan och hämta mig lite mat :)!
Ha det gott!
Kram/Mia


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar