onsdag 21 december 2011

Nu mysnjuter jag

Första dagen på mitt första jullov sedan 1993 :) Känns riktigt gött!


Från vårt sovrum har man denna utsikt mot liten dunge och en hästhage bakom den. Just nu är det ca två minusgrader och snön ligger kvar! Håller tummarna att den får ligga några dagar till.
Och här en bild på framsidan, tagen inifrån köksfönstret :)


För tillfället laddar jag för julfest med mitt jobb ikväll så jag och mina kära följeslagare Ronja och Truls har krupit upp i sängen och myser en stund. På förmiddagen var jag och hälsade på min gammelmorbror, alltid trevligt!

Tror jag ska ta mig en powernap innan jag byter om och beger mig iväg på lite förfest :)
Ha en skön lillelördag!
Kram/Mia



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Hoppas du hade en rolig julfest och njut nu av din ledighet!!

    GOD JUL!
    Kram kram

    SvaraRadera