onsdag 28 december 2011

Får bo kvar

Dessa sötingar får stanna kvar ett par dagar till. Förr hade jag massor med tomtar framme, men nu blir det mer och mer pynt från naturen. Mycket blommor som hyacinter och amaryllis blir det, gärna med någon julkula som extra "bling".



Dessa kunde jag inte motstå när jag hittade dem i en affär för några år sedan och jag tycker fortfarande att de är mysiga :)


Den här lilla tomten har jag faktiskt gjort själv. Vi skulle göra sådana på det fritidshemmet jag jobbade på då och vi gjorde varsin "prototyp" för att visa barnen. Jag tycker den är riktigt söt så den får stå brevid de två andra :)



Just nu tar jag lite paus i målning och då passar jag på att blogga lite och även läsa andras bloggar. Tycker det är så mysigt att läsa bloggar, får såå mycket inspiration att göra saker här hemma. Det är bara tid och pengar som fattas så vi tar det när vi hinner :) Just nu har jag jullov och DÅ passar jag på att måla två väggar som har väntat ett halvår ungefär :) Bättre sent än aldrig, eller hur?
Bäst att ge sig på målningen igen då.
Önskar er en skön onsdag!
Kram/Mia

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar